Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

NK Anova



Od października 2009 r. działa w Uczelni Naukowe Koło Marketingu i Badań Marketingowych „Anova”, którego członkami są studenci zainteresowani rozwijaniem umiejętności marketerskich. Członkowie „Anova” uczestniczą w konferencjach oraz w wyjazdach do przedsiębiorstw. Sami organizują i prowadzą warsztaty z gier marketingowych dla młodzieży. Od roku 2011 r. Koło Naukowe wraz z opiekunką dr inż. Ewą Więcek-Janką organizuje co roku konferencje naukowe pn. „Produkcja, ekonomia, zarządzanie, marketing i ochrona środowiska – jak to się robi w Wielkopolsce”. Członkowie Koła „Anova” uczestniczyli we wprowadzaniu na rynek przez gnieźnieński Zakład Produkcyjny Armatury Przemysłowej AKWA nowego produktu – piecyka żeliwnego „KURIEREK”. Członkowie Koła zrealizowali projekt związany z marketingowym kształtowaniem wyrobu w ujęciu kompleksowym. Elementami warunkującymi powstanie przedsięwzięcia były koncepcja 4P+3P oraz model reklamy AIDCAS. Znalezienie niszy rynkowej, pośród osób związanych z branżą hotelarską oraz restauratorską, było punktem wyjściowym rozważań. Skrupulatne określenie potrzeb potencjalnych nabywców, analiza konkurencji oraz badanie mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa AKWA na tle możliwych szans i zagrożeń wynikających z wprowadzenia nowego produktu pozwoliło określić przewagę nad konkurencją i wyznaczyć niezbędne inwestycje w celu udoskonalenia oferty. Na strategię komunikacji marketingowej z klientem składało się szereg elementów, m.in.: logo, hasła i slogany reklamowe, ulotka.

01 02 03 04

II studencka konferencja naukowa „Produkcja, ekonomia, zarządzanie, marketing i ochrona środowiska - jak to się robi w Wielkopolsce"

01W piątek 17 maja 2013 r. odbyła się w naszej Uczelni II studencka konferencja naukowa „Produkcja, ekonomia, zarządzanie, marketing i ochrona środowiska - jak to się robi w Wielkopolsce”. Została ona zorganizowana przez koło naukowe marketingu i badań marketingowych ANOVA złożone ze studentów zarządzania i inżynierii produkcji PWSZ w Gnieźnie pod opieką dr inż. Ewy Więcek-Janki.

czytaj więcej

Protokół walnego zebrania członków Studenckiego Koła Naukowego

anova
pdf Protokół

24 listopada 2011 – analizujemy proces produkcji ...szklanych ozdób choinkowych

anovaW dniu 24 listopada Koło Naukowe ANOVA zorganizowało wycieczkę  dla członków koła i chętnych do przedsiębiorstwa produkcyjnego Boll-Glass w celu przeanalizowania procesu produkcyjnego bombek świątecznych. Wyróżniono kilka etapów procesu, który został szczegółowo omówiony przez kierownika produkcji a obejmował:

Dmuchanie bombek
0102

Srebrzenie

czytaj więcej

Jak to się robi w Wielkopolsce!

W piątek 6 maja odbyła się studencka konferencja „Produkcja, ekonomia, zarządzanie, marketing  - jak to się robi w Wielkopolsce”. Została ona zorganizowana przez koło  naukowe ANOVA, studentów Zarządzania i Inżynierii Produkcji, działające przy Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Gnieźnie.
Konferencję otworzył wykład doc. dr inż. Macieja Szafrańskiego na temat „Innowacyjnej Wielkopolski”. Następnie głos otrzymali studenci, którzy wygłosili swoje referaty w trzech blokach tematycznych:

1.    Produkcja i marketing. Poszukiwanie konsensusu,
2.    Społeczne dylematy przedsiębiorstw,
3.    Mikroprzedsiębiorstwa – ujęcie lokalne i globalne.

Każdy z paneli został podsumowany dyskusją na tematy przedstawione przez uczestników konferencji.
Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom, a w szczególności sponsorom, którzy przyczynili się do zorganizowania konferencji.

Patroni medialni:

ewydawnictwo radio_gniezno
Sponsorzy:

spolem pko
0102030405
0607080910
1112131415
161718192021

Wycieczka koła naukowego ANOVA

15 kwietnia 2011 roku z inicjatywy opiekunki koła Naukowego ANOVA dr Ewy Więcek-Janka odbyła się wycieczka do Zakładu produkcyjnego armatury przemysłowej AKWA Sp.z.o.o z siedzibą w Gnieźnie przy ulicy Słonecznej.

Studenci 4 semestru kierunku Zarządzania i Inżynierii Produkcji postawili przed sobą zadanie rozwiązania kliku problemów badawczych związanych z organizacją produkcji i zarządzaniem w przedsiębiorstwie produkcyjnym. Wizyta miała charakter studyjny. Wyniki przeprowadzonych obserwacji i wywiadów z pracownikami odwiedzanego przedsiębiorstwa zostaną wykorzystane w opracowaniu raportów badawczych oraz w przyszłości określeniu zakresu prac inżynierskich.

0102030405
0607080910



Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Hipolita Cegielskiego w Gnieźnie
ul. Ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego 38, 62-200 Gniezno
Projekt i realizacja: kwitowski.com