Od października 2009 r. działa w Uczelni Naukowe Koło Marketingu i Badań Marketingowych „Anova”, którego członkami są studenci zainteresowani rozwijaniem umiejętności marketerskich. Członkowie „Anova” uczestniczą w konferencjach oraz w wyjazdach do przedsiębiorstw. Sami organizują i prowadzą warsztaty z gier marketingowych dla młodzieży. Od roku 2011 r. Koło Naukowe wraz z opiekunką dr inż. Ewą Więcek-Janką organizuje co roku konferencje naukowe pn. „Produkcja, ekonomia, zarządzanie, marketing i ochrona środowiska – jak to się robi w Wielkopolsce”. Członkowie Koła „Anova” uczestniczyli we wprowadzaniu na rynek przez gnieźnieński Zakład Produkcyjny Armatury Przemysłowej AKWA nowego produktu – piecyka żeliwnego „KURIEREK”. Członkowie Koła zrealizowali projekt związany z marketingowym kształtowaniem wyrobu w ujęciu kompleksowym. Elementami warunkującymi powstanie przedsięwzięcia były koncepcja 4P+3P oraz model reklamy AIDCAS. Znalezienie niszy rynkowej, pośród osób związanych z branżą hotelarską oraz restauratorską, było punktem wyjściowym rozważań. Skrupulatne określenie potrzeb potencjalnych nabywców, analiza konkurencji oraz badanie mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa AKWA na tle możliwych szans i zagrożeń wynikających z wprowadzenia nowego produktu pozwoliło określić przewagę nad konkurencją i wyznaczyć niezbędne inwestycje w celu udoskonalenia oferty. Na strategię komunikacji marketingowej z klientem składało się szereg elementów, m.in.: logo, hasła i slogany reklamowe, ulotka.